У готелях Hyatt врахують всі індивідуальні потреби

У готелях Hyatt врахують всі індивідуальні потреби

Нещодавно готельна корпорація Hyatt провела наймасштабніше дослідження за всю історію компанії серед різних категорій мандрівників. Воно тривало 18 місяців і охопило більше 40 фокус-груп по всьому світу. Вивчення думок та ідей гостей поклало початок змінам у готелях компанії, завдяки яким клієнти зможуть отримувати послуги з урахуванням індивідуальних потреб.

“Так як жінки стають все більш частими мандрівниками, Hyatt сфокусувала увагу на створенні умов, враховуючи саме їх інтереси. Незважаючи на те, що нові послуги обумовлені потребами жінок, всі гості зможуть скористатися перевагами від нововведень”, – йдеться в матеріалах корпорації.

Всі нові послуги, введені в готелях, пройшли попередні тестування в декількох готелях Hyatt. Крім того, Hyatt проводить регулярні тренінги для співробітників з метою навчити їх по-новому взаємодіяти з гостями.

“Ці зміни стали першим кроком до переосмислення того, як ми ведемо свій бізнес. Вони свідчать про нашу готовність звільнитися від поняття” підходить всім і кожному “і почати вести реальний діалог з гостями, щоб краще зрозуміти, чого вони дійсно хочуть, – сказала Сара Кірні (Sara Kearney), старший віце-президент Hyatt Hotels & Resorts з розвитку брендів. – Ми раді представити нові послуги, які з’явилися завдяки відгуками і побажань наших клієнтів. Ми також дуже раді тому, що новий підхід дозволить нам пропонувати рішення з різних питань , з якими наші гості стикаються щодня “.

Дослідження Hyatt показали, що жінки частіше звертають увагу на наступні пункти:

-Впевненість у тому, що номери прибрані й існує можливість взаємодії з співробітниками готелю. Тепер гостям доступні спеціальні форми зворотного зв’язку з готелем, завдяки яким покоївки зможуть надати приватне підтвердження про те, що номер ретельно прибраний. Крім того, ці картки стануть засобом для двосторонньої комунікації між гостями та співробітниками, а також способом поділитися інформацією про потреби клієнтів під час перебування в готелі.

-Легкий спосіб отримати необхідні предмети, забуті вдома. Як правило, всі ділові мандрівники забувають речі. Жінки, однак, більш неохоче звертаються за допомогою до співробітників готелю, ніж чоловіки. Hyatt представляє нову послугу Hyatt Has It, завдяки якій при необхідності клієнтам будуть запропоновані такі предмети, як зарядний пристрій для телефону або комп’ютера, щипці для завивки, килимок для йоги, серветки для зняття макіяжу, бритва. Предмети можна купити або просто позичити.

-Підтримання здорового способу життя і гарного самопочуття в дорозі. Усім гостям готелів Hyatt доступно нове меню, яке включає свіжовичавлені соки, а також збалансовані порції, які засновані на власній гастрономічной філософії Hyatt – Food. Thoughtfully Sourced. Carefully Served. Крім того, з’явилася можливість самостійно створити свою страву.

-Високоякісні косметичні засоби у ванних кімнатах. Готелі Hyatt всіх брендів тепер пропонують своїм гостям високоякісні косметичні засоби таких марок, як KenetMD Skin Care, Le Labo, June Jacobs і Aromapothecary.


Не знаєте де знайти найкраще житло за доступну ціну під час подорожі?

Для пошуку найкращих варіантів житла використовуйте сервіс hotelscombined.com, що порівнює ціни на готелі у десятках систем бронювання, таких як booking.com, або знайдіть житло у приватному секторі через сервіс AirBNB, отримавши додатково знижку.



Написати коментар

Ви повинні зареєструватись, щоб отримати право залишити коментар.

x
Отримуй в подарунок 33 євро на бронювання житла