Кенія запрошує взяти участь у фотоконкурсі
Управління з туризму Кенії організувало фотоконкурс, переможець якого зможе поїхати в цю країну і розповісти потім про свою подорож на сторінках журналу National Geographic Traveller. Акція триватиме до кінця березня і проводиться спільно з компаніями Turkish Airlines, A La Carte Travel Club і Samsung, повідомляється в прес-релізі кенійського управління по туризму. Умови участі прості: необхідно зареєструватись на сайті конкурсу та завантажити знімок власного авторства, що ілюструє асоціацію з Кенією. Вага файлу не повина перевищувати 2 мегабайти. До участі приймаються фотографії (у тому числі оброблені у графічних редакторах) і фотоколажі, а також інші зображення з елементами фото.
Всі отримані роботи будуть публікуватися на офіційних сторінках Управління з туризму Кенії в соціальних мережах. Переможець конкурсу буде оголошений на початку квітня. Автор самої незвичайної і якісної роботи отримає два квитки до Кенії, фотоапарат Samsung і захоплюючу програму від туроператора A La Carte Travel Club, що включає в себе гейм-драйви в знаменитому на весь світ парку Масаї-Мара, проживання в розкішних готелях, спілкування з найдавнішими африканськими племенами і розслаблений відпочинок на узбережжі Індійського океану.
Переможцю буде надана можливість стати свідком Великої міграції тварин – унікального видовища, “найвидатнішого шоу” дикої природи, коли близько двох мільйонів копитних пересуваються з території Серенгеті в Масаї-Мара, долаючи відстань до 2500 кілометрів. У Кенії у туристів є унікальна можливість побачити у повному складі всю “велику п’ятірку”: лева, носорога, леопарда, слона і буйвола. Всього в країні налічується понад 50 національних парків і заповідників.
Не знаєте де знайти найкраще житло за доступну ціну під час подорожі?
Для пошуку найкращих варіантів житла використовуйте сервіс hotelscombined.com, що порівнює ціни на готелі у десятках систем бронювання, таких як booking.com, або знайдіть житло у приватному секторі через сервіс AirBNB, отримавши додатково знижку.